Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Σχέδιο εφεδρείας για την (τεχνική) εκπαίδευση...


Μετά από συνάντηση που είχε το Δ.Σ. της ΟΛΤΕΕ (oμοσπονδία λειτουργών τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης), με τον Ειδικό Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του υπ. Παιδείας κ. Μ. Κοντογιάννη και τον κ. Ν. Μπαλίνη, σύμβουλο της υπουργού Παιδείας, από την ΟΛΤΕΕ εκδόθηκε Δελτίο Τύπου στο οποίο επισημαίνεται ότι οι εκπρόσωποι του ΥΠΔΒΜΘ αναφερόμενοι στο έντονο για τη τεχνική εκπαίδευση πρόβλημα με τις υπεραριθμίες (1.200) εκπαιδευτικών έκαναν λόγο για σχέδιο επτά (7) σημείων για την αντιμετώπισή του. To σχέδιο αυτό προβλέπει...

...μετακινήσεις των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών σε ενδοσχολικό επίπεδο και αποσπάσεις σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, ανάλογα με την ειδικότητα εκάστου εκπαιδευτικού, οι εκπρόσωποι της ΥΠΔΒΜΘ, ωστόσο, σημείωσαν ότι αν παρ΄όλα αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, τότε θα εφαρμοσθεί γι΄ αυτούς η λεγόμενη “εργασιακή εφεδρεία”.

* Αναλυτικά, για το συγκεκριμένο ζήτημα στο Δελτίο Τύπου της ΟΛΤΕΕ αναφέρονται τα εξής:

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ

1) Έγινε ενημέρωση για το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τις υπεραριθμίες των
εκπαιδευτικών κλάδου ΔΕ (σ.σ. πρόκειται για εργαστηριακούς εκπαιδευτικούς, αποφοίτους κατωτέρων τεχνικών σχολών που  απασχολούνται αποκλειστικά στη προετοιμασία των εργαστηριακών ασκήσεων, στα ΕΠΑΛ και, κυρίως, τις ΕΠΑΣ) . Κατανόησαν ότι οι εκπαιδευτικοί ΔΕ έχουν άλλα καθήκοντα και άλλες αρμοδιότητες και δεν μπορούν να συγκρίνονται στις αναθέσεις διδασκαλίας με τους άλλους κλάδους των εκπαιδευτικών, παρα μόνο μεταξύ τους και ότι είναι απολύτως απαραίτητοι για την σωστή λειτουργία των εργαστηρίων. Προτείναμε να γίνει ενημέρωση όλων των Διευθύνσεων εκπαίδευσης για τους ΔΕ για να μην τους βγάζουν υπεράριθμους στα στατιστικά τους και ζητήσαμε να συμπληρωθούν και οι θέσεις τους που παραμένουν κενές ώστε να υπάρχουν σε κάθε ΣΕΚ.

2) Μετά τα όσα έχουν εξαγγελθεί για κατάργηση της μονιμότητας, τον χαρακτηρισμό όλων των μονίμων δημοσίων υπαλλήλων ως κρατικών υπαλλήλων , τις μετατάξεις και την εργασιακή εφεδρεία ζητήσαμε και συζητήσαμε για τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων. Μας ενημέρωσαν ότι είναι μεγάλος ο αριθμός των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης ( περίπου 1200) και μας έδωσαν μετά από απαίτησή μας και τους αριθμούς ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια ( από τις καταστάσεις βέβαια ο αριθμός είναι 948 και μάλιστα τον 12ο/2010).

Ζητήσαμε για την κάλυψη των υπεραριθμιών να αποσπώνται και στα ΙΕΚ σε εφαρμογή του νόμου 3879/10 για την δια βιου μάθηση σύμφωνα με έγγραφο που είχαμε στείλει τον Ιούνιο 2011 στον ΓΓΔΜ.

Ο Ειδικός Γραμματέας μας απάντησε ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλοι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώσουν το ωράριο τους σε σχολικές μονάδες και να μην απομακρυνθούν από την εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα μας είπε ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί θα συμπληρώνουν το ωράριο τους με απόσπαση ή διάθεση:

Ι) στην πλησιέστερη προς το σχολείο τους σχολική μονάδα.

ΙΙ) σε άλλη σχολική μονάδα εντός του ίδιου Δήμου ή πρώην Νομού.

ΙΙΙ) στα πλησιέστερα προς την σχολική μονάδα τους ΙΕΚ.

ΙV) σε γραμματειακή υποστήριξη της σχολικής τους μονάδας ή άλλης .

V) σε σχολική μονάδα άλλης περιοχής.

VΙ) στα ΤΕΙ ή τα ΑΕΙ

VΙΙ) σε ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ ή των άλλων Υπουργείων.

Αν συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμα υπεράριθμοι τότε αυτοί θα αποσπώνται για 1ή 2 χρόνια σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες ανάλογα με την ειδικότητά τους.
Αν παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα υπεράριθμοι τότε θα ακολουθήσει η εργασιακή εφεδρεία”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου