Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Διαμαρτυρία για τη καθυστέρηση πρόσληψης αναπληρωτών θεολόγων


Aπό αδιόριστο συνάδελφο, λάβαμε και ευχαρίστως δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή - άρθρο:

ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΑΝΑ-ΜΕ(ΑΙ)ΝΟΜΕΝΟΙ...

Δεν ξέρω πόσο αντέχουν οι συνάδελφοί μου θεολόγοι που αναμένουν σε αναμμένα κάρβουνα το πολυπόθητο κάλεσμα του Υπουργείου, για να λάβουν θέση μάχης στην νέα, και για άλλη μια φορά με ημερομηνία λήξεως, θητεία τους στα σχολεία της επικράτειας. Σε ό,τι πάντως με αφορά, θεωρώ ότι κάνει μεγάλο κακό στην υγεία μου το αέναο κλικάρισμα και φρεσκάρισμα της alfavita (να είναι καλά, πάντως, να μας βγάζει από τη σιωπή και να μας δικτυώνει ) και του Υπουργείου Παιδείας (το οποίο φέτος μάλλον έχει ξεχάσει ότι τυγχάνει και Θρησκευμάτων!) για να δω αν «κάλεσαν» την κλάση μου. Διακόπτοντας λοιπόν την μοναχική μου αναμονή θέλησα να μοιραστώ με όλους τους συμπάσχοντες τα ερωτηματικά μου.

Έχουμε πιάσει σχεδόν Οκτώβριο και δεν έχει κληθεί ούτε ένας αναπληρωτής θεολόγος, ούτε καν στα Εκκλησιαστικά Σχολεία. Πέρυσι η πρώτη φάση των αναπληρωτών συμπεριελάμβανε όλες τις ειδικότητες, μηδέ ημών των θεολόγων εξαιρουμένων, και έτσι από την πρώτη Σεπτεμβρίου παρουσιαστήκαμε στα σχολεία μας. Φέτος το Υπουργείο μάς αγνοεί επί έναν περίπου μήνα και ενώ κατά τα τέλη του Αυγούστου υποσχέθηκε στίφη αναπληρωτών, κάλεσε βιαστικά ορισμένες μόνο ειδικότητες, τις λεγόμενες "βασικές", προτού καλά καλά διευθετήσει τις αποσπάσεις και υπολογίσει τα κενά. Και τώρα, ήρεμο στις δάφνες του, τώρα που με λέξεις -κλειδιά τη "συγχωνευση" και την "κατάργηση" κατάφερε να λειτουργήσει (sic) τα σχολεία, ακυρώνει στην πράξη συγκεκριμένες ειδικότητες τις οποίες επιμένει να μην καλεί. Τι συμβαίνει λοιπόν; Γιατί αργούν; Υπολογίζουν λέει τα κενά. Και γιατί δεν τα υπολόγισαν από την αρχή προτού καλέσουν την πρώτη φάση και τώρα ξαφνικά έγιναν τόσο σχολαστικοί;
Πώς λειτουργούν τα σχολεία χωρίς όλες τις ειδικότητες; Δεν απαιτούμε φυσικά οι τεχνοκράτες του Υπουργείου και οι συμβουλο – λάγνοι προϊστάμενοί τους να αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα (ναι, πρέπει επιτέλους να μιλήσουμε στη γλώσσα τους) των θεολόγων στα σχολεία. Οι θεολόγοι, αγαπητοί μου προϊστάμενοι, ειδικά η νέα γενιά, είναι οι άνθρωποι που απορροφούν τους κραδασμούς των σχολείων, είναι οι ψυχολόγοι και οι κοινωνιολόγοι που υποδέχονται τους απεγνωσμένους εφήβους, αυτούς που στριμώχνονται σε απάνθρωπα προγράμματα και ταυτόχρονα έχουν να διαχειριστούν την τεράστια ανασφάλεια του μέλλοντός που τους ετοιμάζετε. Οι θεολόγοι είναι αυτοί που ακούν τους εφήβους, αυτοί που διαλέγονται μαζί τους, και οι περισσότεροι δεν έχουν, φυσικά, καμία σχέση με το πρότυπο του αντιδραστικού και τυπολάτρη καθηγητή που θυμάστε από τη δική σας νιότη. Αυτή τη νιότη που αφήσατε τόσο πίσω, αυτή τη νιότη που αγνοείτε, την παλλόμενη πραγματικότητα των σχολείων όπου συναθροίζεται αυτή η νιότη, την οποία επίσης αγνοείτε, όταν αναφωνείτε υποκριτικά ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ. Αν πιστεύατε σ’ αυτό που διατρανώνετε, θα λέγατε ΠΡΩΤΑ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, γιατί χωρίς αυτόν δεν είναι ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ...

Ως παροπλισμένος, ελπίζω προς το παρόν, δάσκαλος αναμένω την κλήση μου, με την ψυχολογία αυτού που κάθε χρόνο επιστρατεύεται αλλά και με μεγάλη προσμονή να γνωρίσω τους καινούργιους μου μαθητές, αυτούς που ελπίζω επίσης ότι περιμένουν να με γνωρίσουν, αυτούς που θα εγκαταλείψω πάλι τον Ιούνιο όταν θα με απολύσετε.

ΠΕΟ1 Θεολόγος
με ανά την Ελλάδα ωρομισθίες και αναπληρώσεις
και πέντε συναπτές επιτυχίες ΑΣΕΠ
στον τουρβά μου.

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Αννα Διαμαντοπούλου: "Αλλάζουμε την Παιδεία, σημαίνει αλλάζουμε την Ελλάδα"


Ελλάδα βρίσκεται σήμερα μπροστά σε πρωτόγνωρες προκλήσεις. Βιώνουμε δύσκολες μέρες και ξέρουμε ότι απαιτούνται συντεταγμένες απαντήσεις...", τόνισε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου μιλώντας στις εργασίες για το διάλογο στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στους Δελφούς, παρουσία του πρωθυπουργού της χώρας Γιώργου Παπανδρέου. Ποιές αλλαγές εξήγγειλε για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ η υπουργός, στο Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο Λάρισας: http://eleftherianet.blogspot.com/2010/09/blog-post_26.html

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Τι και πως θ' απαντούσε στον Hawking ο Einstein...


* Ενα σχόλιο για το περιεχόμενο της κριτικής που άσκησε ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ στον διάσημο Βρετανό αστροφυσικό Stephen Hawking: http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=3490

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ανάγκη συνανθρώπου μας για αίμα

Μετά από έγκριση της Πρυτανείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου του πανεπιστημίου προώθησε τη παρακάτω ανακοίνωση της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής ΑΠΘ στα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας (μήνυμα με ημερομηνία 24.9.2010):

Ένας συνάνθρωπος έχει ανάγκη από αίμα ομάδας Α- για ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ. Ονομάζεται Τούλιας Αθανάσιος του Θεοδώρου και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Θεαγένειο. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να τηλεφωνήστε στο 6933222216 κ. Σαμαράς Μιχάλης.

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της "Σύναξης"

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος (αρ. 115) του περιοδικού «Σύναξη», με ποικίλη θεματική. Εξετάζονται ζητήματα που σχετίζονται με τη γνησιότητα της καθημερινής ζωής (Τζιμ Φόρεστ), τα ουσιώδη και τις παραφθορές της ποιμαντικής (π. Βαρνάβας Γιάγκου), τη συνάντηση Ορθοδοξίας και Διαφωτισμού (Αστέριος Αργυρίου), την εξέλιξη των βυζαντινών σπουδών (Γκ. Καπρίεφ), τη φυσιογνωμία του θρησκευτικού μαθήματος (Μάριος Λιάγκης – Κουκουνάρας), τον διάλογο θεάτρου και θεολογίας (Ηλίας Γεραρής), τις υποθήκες του π. Αλεξάνδρου Σμέμαν (Πέτρος Σταθόπουλος) κ.ά. Επίσης συζητείται το βιβλίο του Παναγιώτη Κονδύλη, Το πολιτικό και ο άνθρωπος. Βασικά στοιχεία της κοινωνικής οντολογίας (π. Ευάγγελος Γκανάς και Λεωνίδας Σταματελόπουλος).

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Η Σύλληψις του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου


Tου Κώστα Νούση,
Θεολόγου - φιλολόγου ΑΠΘ

Σε μια εποχή που το θεϊκό θαύμα αντικαταστάθηκε στα άδυτα του
ψυχισμού του σύγχρονου ανθρώπου από το «τεχνολογικό θαύμα»
και ως εκ τούτου φαντάζει απίθανο, εξωπραγματικό έως μυθώδες, οι
μαθητές του Χριστού συνεχίζουν να πιστεύουν στους αληθινούς και
ιστορικούς αυτούς «μύθους», στους οποίους ανήκει και η μεγάλη
σημερινή εορτή του μεγίστου των Προφητών Ιωάννου, του Βαπτιστού
του Κυρίου.

Κατά το αψευδές στόμα του ίδιου του Θεανθρώπου ο Ιωάννης υπήρξε ο «μείζων εν γεννητοίς γυναικών» και «περισσότερον προφήτου» (Λουκ. ζ’ 26,28). Αυτά είναι και τα πιο θαυμαστά εγκώμια που ειπώθηκαν για άνθρωπο από τον ίδιο το Θεό. Μια ύψιστη τιμή για έναν
ουτιδανό, έναν εξουθενωμένο και ελάχιστο για τα κοσμικά δεδομένα, έναν τραχύ ερημίτη που «είχε το ένδυμα αυτού από τριχών καμήλου και ζώνην δερματίνην περί την οσφύν αυτού, η δε τροφή αυτού ην ακρίδες και μέλι άγριον» (Ματθ. γ’ 4). Αλλά η «λογική» του Θεού πόρρω
απέχει της ανθρωπίνης. Αυτός εξετάζει την καρδίαν του ανθρώπου και όχι το εξωτερικό ψευδές σχήμα, με αποτέλεσμα να εκλέγει τα «μη όντα ίνα τα όντα καταργήση»(Α’ Κορ. α’ 28). Πράγματι, οι μεγάλοι του Θεού συνήθως είναι αόρατοι στο κοσμικό βλέμμα, αλλά και όταν τραβούν την προσοχή του μάλλον αντιμετωπίζονται ως παράδοξον θέαμα, γραφικοί μοναχικοί τύποι, ιδιόρρυθμοι έως σαλότητας, απροσάρμοστοι και ασύμβατοι στα κοινωνικά και ψυχολογικά μας στερεότυπα. Τι άραγε από αυτά έλειπε από τον Ιωάννη; Παρ’ όλα αυτά βέβαια η χάρις του Παναγίου Πνεύματος συνηθροιζε τα πλήθη στην έρημο να τον ακούσουν και να βαπτιστούν από τα άγια χέρια του, το δε «ξένον και αγγέλοις και ανθρώποις» ο ίδιος ο Θεός κατεδέχθη τις ασκητικές παλάμες του κατά σάρκα συγγενή του επί της παναχράντου αυτού κεφαλής στον Ιορδάνη ποταμό.

Η τιμή στο πρόσωπο του Προδρόμου δε σταμάτησε εκεί. Συνεχίζεται μέσα στους αιώνες από την Εκκλησία, η οποία εορτάζει και τη θαυμαστή, τουτέστιν θαυματουργικώς διενεργηθείσα σύλληψή του από τη μητέρα του Ελισάβετ. Τρεις συλλήψεις, τρεις ευαγγελισμοί, τρεις γεννήσεις που ανέτρεψαν τη θνησιγενή πορεία και ζωή του κόσμου και μετέβαλαν τον ιστορικό ρου σε αναστάσιμη εσχατολογική πραγματικότητα. Μια από αυτές και η του Προδρόμου. Και πάλι εδώ υπουργός του μυστηρίου ο αρχάγγελος Γαβριήλ. Μια χορεία
μυστηρίων συσσωρευμένα στην αγία αυτή οικογένεια του Ζαχαρία και της Ελισάβετ. Η στειρότητα και το υπέργηρον της μητέρας του.

Η αγιότητα και το προφητικό χάρισμα του πατέρα του και αρχιερέα Ζαχαρία. Το επιτίμιο της αφωνίας του Ζαχαρία επί εννεάμηνο λόγω της απιστίας του στην αγγελική ρήση. Η θαυμαστή λύση της αφωνίας άμα τη ονοματοδοσία του βρέφους με το υπό του Θεού δοθέντος
όνομα Ιωάννης. Και να σημειωθεί ότι η εορτή της συλλήψεως του Προδρόμου είναι «πηγαία» του κύκλου και των υπολοίπων εορτών (επί παραδείγματι η μετά από έξι μήνες σύλληψη του Χριστού και ακολούθως η γέννησή του μετά από εννιά μήνες το Δεκέμβριο).

Το μεγαλείο του συνδυασμού της παντοδυναμίας του Θεού και της ταπείνωσής του εμφανέστατο και εδώ. «Στείρα και πρεσβύτις θεία βουλή» ανακράζει μεγαλοφώνως το σιωπηλό μυστήριο της υπέρλογης αυτής σύλληψης το μεγαλυνάριο της εορτής, κάτι που εξ αφωνίας δεν μπόρεσε τότε να διαπράξει ο μέγας Ζαχαρίας. Ο Θεός θέλει και δύναται
να υπερβεί το διπλό πρόσκομμα της στειρότητας. Μας προοικονομεί έμμεσα και μας στερεώνει έτσι την πίστη στη δική του μετ’ ολίγον άφραστη και ανερμήνευτη σύλληψη στα σπλάχνα της Θεομήτορος.

Φέρνει στη ζωή το δεύτερο εξάδελφό του προγνωρίζοντας την αγιότητά του και κατά συνέπεια προορίζοντάς τον στην προδρομική διακονία της δικής του θείας οικονομίας. Ευλογεί έτσι το μυστήριο του γάμου και την ιερότητα των σαρκικών εν αυτώ σχέσεων κατακρημνίζοντας τις δυϊστικές αιρετικές θεωρίες παρελθόντος και μέλλοντος. Μαρτυρεί
παραλλήλως έμμεσα και το ύψος της αγιότητας του Ζαχαρία, ο οποίος για μια «εύλογη» αμφισβήτηση εκωφώθη επί μακρόν. Συνεπαγωγικά και η διάσταση που πήρε το παράπτωμα φανερώνει το υπερμέγεθες της χάριτος του αγίου που δεν του δίνει τα ελαφρυντικά που θα
παρείχε σε ένα κοινό θνητό. Αλλά μας πιστοποιεί ταυτόχρονα και την αποστροφή του Κυρίου προς την απιστία που και με το γεγονός αυτό παιδαγωγικώς μας οικοδομεί στον πνευματικό αγώνα.

Ο Ζαχαρίας μετά την ονοματοθεσία του γιου του άδει την υπέροχη προφητική του ωδή και υμνεί για μια ακόμη φορά δι’ αυτής ο Θεός τον Πρόδρομό του. Ο Ιωάννης μαρτυρείται ως η απαρχή της καταλλαγής, της συμφιλίωσης, της άρσης της πανάρχαιας «έχθρας» Θεού και
ανθρώπων.

Η εν λόγω όμως ιστορία πατέρα και γιου κατέληξε τραγική. Οι αγαπημένοι αυτοί και φίλοι του Χριστού «εσφάγησαν» ο μεν πρώτος «δαπέδω παρά νηού» και ο άλλος από τη λαγνεία ενός μοιχού, αδίστακτου και γλοιώδους τύραννου. Αυτή ήταν άλλωστε και η μοίρα
του Νυμφίου τους Χριστού και αυτή επέλεξαν και οι εραστές Του Ιωάννης και Ζαχαρίας, μια οδός εξάλλου γνωστή ανά τους αιώνες στους ακόλουθους του Αρνίου.

Για να μην αδικείται βέβαια στις συνειδήσεις μας ο μεγάλος προφήτης και πατέρας του κορυφαίου προφήτου, να σημειώσουμε ότι μετά τη γέννηση του Χριστού επέβαλλε στη Θεοτόκο να παραμένει στον τόπο των παρθένων μέσα στο ναό, γενόμενος έτσι ο πρώην άφωνος διαπρύσιος κήρυκας της ασυλλήπτου και υπερλόγου αειπαρθενίας
της. Είχε ήδη διδαχτεί από το παλιότερο ολίσθημά του με το δικό του γιο και αυξήθηκε η πίστη του καθιστώντας τον τέλειο και ευάρεστο ενώπιον του Θεού. Του έλειπε όμως κάτι ακόμα για να συγκαταριθμηθεί με τους κορυφαίους αγίους όλων των εποχών. Και αυτό ήταν το τίμημα της «προκλητικής» ομολογίας της αειπαρθενίας της Θεοτόκου και της γέννησης του Μεσσία που του προξένησε την τιμή του μάρτυρα. Σαν αμνός σφάχτηκε στο μέσο του ναού από τον
πόθο του να φτάσει το συντομότερο δίπλα στον Αμνό του Θεού. Τον ακολούθησε λίγο αργότερα με τον ίδιο τρόπο και ο γιος του. Αυτός που έφαγε μια ζωή στις ερημιές με προσευχές, νηστείες και κακουχίες, προσευχόμενος για όλο τον κόσμο και τη σωτηρία και των δημίων του ακόμη. Σε αντάλλαγμα πέθανε τόσο ατιμωτικώς, λες και ήταν κανένας
εγκληματίας, αυτός που ήταν πιο αθώος και αγνός και από τα βρέφη…

Έργω λοιπόν και ουχί μόνον λόγοις προοικονόμησαν οι δυο τους με την αιματηρή αυτή πρόρρησή τους και την άδικη σφαγή του Ιησού. Αυτή λοιπόν την προφητική τριάδα, Ζαχαρία, Ελισάβετ και Ιωάννη τιμούμε σήμερα. Μια οικογένεια που πάνω και πέρα από τη σαρκική
απέκτησε την πνευματική συγγένεια με το Χριστό. Άνθρωποι που αγάπησαν το Θεό εξ όλης καρδίας καθιερώνοντας εαυτούς ως πρότυπα σε όλα τα επίπεδα της ατομικής και κοινωνικής διάστασης της ανθρώπινης ζωής, ειδικά σε μέρες σαν αυτές που διανύουμε και στις
οποίες τέτοιες προσωπικότητες και τέτοια γεγονότα ανάγονται από τη συντριπτική πλειοψηφία στη σφαίρα του μυθικού.

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Το ενιαίο μισθολόγιο και οι εκπαιδευτικοί

ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΕΝΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ
ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΛΗΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ…

Το ενιαίο μισθολόγιο

και οι εκπαιδευτικοί

* Το «Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων» βάσει του οποίου καλείται η κυβέρνηση να θεσπίσει αξιοκρατικούς κανόνες στο νέο, «ενιαίο» μισθολόγιο του δημοσίου

Aρθρo:

* στο Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο: http://eleftherianet.blogspot.com/2010/09/blog-post_21.html

* στην ¨Ελευθερία'':http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=22583&pid=19&CategoryID=19

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Θεολόγοι στη χώρα του Linux...




Στη χώρα του Linux βρεθήκαμε σήμερα, Σάββατο, πρωϊ με τον αγαπητό φίλο και εκλεκτό συνάδελφο θεολόγο, Νίκο Παύλου, δ/ντή του 14ου Γυμνασίου Λάρισας, και συγκεκριμένα στο stand που έχουν στήσει στη κεντρική πλατεία της πόλης μας (μπροστά στο Δικαστικό) οι φοιτητές του τμήματος Πληροφορικής του AΤΕΙ Λάρισας, οι οποίοι έχουν συγκροτήσει και τη σχετική ομάδα του Linux.
* Oι φοιτητές μας ενημέρωσαν για το ελεύθερο λογισμικό / λογισμικό ανοικτού κώδικα το οποίο είναι πολύ αξιόλογο και παρέχεται στους ενδιαφερομένους δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του ανωτάτου τεχνολογικού εκπαιδευτικού ιδρύματος της Λάρισας και των φοιτητών: http://www.teilar.gr/, http://linuxteam.cs.teilar.gr/

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Aννα Διαμαντοπούλου: "Το σχολείο είναι η ελπίδα μας για μια φωτεινή Ελλάδα"







ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ

13/09/2010

Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες

Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς θέλω να σας καλωσορίσω στα σχολεία και να σας ευχηθώ μια χρονιά δημιουργική, μια χρονιά επιτυχιών, διακρίσεων και προόδου.

Η φετινή χρονιά είναι αφετηρία του Νέου Σχολείου, που θα είναι ικανό να δώσει:
Τη γνώση που είναι πηγή δύναμης.
Την κριτική σκέψη που είναι η βάση της ελευθερίας.
Την επιβράβευση της προσπάθειας κάθε μαθήτριας και κάθε μαθητή.
Την αγάπη και την πίστη σε αξίες και αρχές που δημιουργούν ενεργούς πολίτες και σπουδαίους ανθρώπους.

Για να πετύχει τους στόχους του, το Νέο Σχολείο μας χρειάζεται όλους. Χρειάζεται το υψηλό αίσθημα ευθύνης του εκπαιδευτικού. Χρειάζεται την επιμέλεια των μαθητών. Χρειάζεται τη συμμετοχή των γονιών. Χρειάζεται την αμέριστη υποστήριξη της πολιτείας. Όλοι μαζί, μπορούμε να πετύχουμε τους συλλογικούς στόχους για την αναβάθμιση της δημόσιας Εκπαίδευσης και ταυτόχρονα να δημιουργήσουμε το σχολικό περιβάλλον που θα βοηθάει στην επίτευξη των προσωπικών στόχων που έχει θέσει ο καθένας και η κάθε μια από σας.
Ειδικά, σ΄ αυτή τη δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας, αλλά και για τον κάθε πολίτη χωριστά, κάθε σχολείο με πρώτο το δικό σας σχολείο, αξίζει να γίνει όαση δημιουργίας και ελπίδας για την πατρίδα μας. Αξίζει να το προσπαθήσετε και είμαι βέβαιη πως θα τα καταφέρετε. Θα είμαστε δίπλα σας, σε ό,τι μας χρειαστείτε.

Το σχολείο είναι η ελπίδα μας για μια φωτεινή Ελλάδα. Για μια καλύτερη και πιο δίκαιη κοινωνία. Για ένα μέλλον περισσότερων ευκαιριών για τη νέα γενιά. Γι’ αυτό βασιζόμαστε στις χιλιάδες των σπουδαίων εκπαιδευτικών - των δασκάλων σας – που βρέθηκαν πάντοτε στη πρωτοπορία κάθε μεγάλης προσπάθειας και αλλαγής στη χώρα μας. Με τις γνώσεις, τις εμπειρίες και την ευαισθησία τους είναι και πάλι στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας για ένα εκπαιδευτικό σύστημα αναβαθμισμένο, ποιοτικό και ανταγωνιστικό, που θα εξασφαλίζει σε όλες και όλους σας τη δυνατότητα να κάνετε πραγματικότητα τα όνειρά σας.

Καλή δύναμη και καλή πρόοδο σε όλους.

Άννα Διαμαντοπούλου

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Στις κάλπες για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια δάσκαλοι και καθηγητές


Στις κάλπες προσέρχονται την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010, οι εκπαιδευτικοί της Α/βάθμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας για την εκλογή των νέων αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα περιφερειακά (ΠΥΣΠΕ - ΠΥΣΔΕ) και κεντρικά (ΚΥΣΠΕ - ΚΥΣΔΕ) υπηρεσιακά συμβούλια του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Tην ημέρα των εκλογών (3/11/2010) τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά. Αναλυτικά για τις εκλογές (ποιοί ψηφίζουν, ημερομηνίες για τις υποψηφιότητες, κλπ.) στη εγκύκλιο του υπ. Παιδείας, στο Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο Λάρισας: http://eleftherianet.blogspot.com/2010/09/blog-post_11.html


...και εννοείται ότι ψηφίζουμε τους καλύτερους, τους αξιότερους,
αυτούς που στέκονται δίπλα στο καθηγητή και τα προβλήματά του,
aυτούς που αγωνίζονται για δικαιοσύνη, υποστηρίζουν τη διαφάνεια, μάχονται για αξιοκρατία
* * * * * * * * * *
* Αμέσως μόλις κατατεθούν οι υποψηφιότητες για το (τοπικό) ΠΥΣΔΕ και το (κεντρικό) ΚΥΣΔΕ, θα δημοσιεύσουμε τα ονόματα των υποψηφίων, προς ενημέρωση των συναδέλφων

Eνα νέο ενημερωτικό ιστολόγιο - και - για εκπαιδευτικούς


Eνα ιστολόγιο με πολλές και - ειδικά για εμάς τους εκπαιδευτικούς – ενδιαφέρουσες ειδήσεις, με επίκαιρα άρθρα και σχόλια έκανε προσφάτως τη δυναμική εμφάνισή του στο χώρο του διαδικτύου.

Πρόκειται για το ιστολόγιο του εκλεκτού Λαρισαίου δημοσιογράφου και αγαπητού φίλου Γιάννη Παιδή, http://paidis.wordpress.com, το οποίο τις τελευταίες ημέρες προσφέρει πλούσια ενημέρωση για θέματα μεταθέσεων, αποσπάσεων, τοποθετήσεων σε σχολεία, ανακοινώσεις των ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, κλπ. εκπαιδευτικά ζητήματα, έχοντας από τη πρώτη στιγμή κερδίσει την εκτίμηση των δασκάλων και καθηγητών του νομού μας.

Θερμές ευχές να’ ναι καλοτάξιδο (και πάντα με πολλές και καλές ειδήσεις) !

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόσκληση απόσπασης εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ Θεσσαλίας

Η Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας καλεί τους εκπ/κούς που ενδιαφέρονται να αποσπαστούν από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ ή από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ εντός της Περ/κής Δ/νσης Θεσσαλίας, να υποβάλουν αίτησή στην Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Θεσσαλίας. Ολόκληρη η εγκύκλιος στο Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο Λάρισας: http://eleftherianet.blogspot.com/2010/09/blog-post.html