Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Υπ. Παιδείας: Αναλυτικές Οδηγίες για την εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά του Γυμνασίου

Από το Υπ. Παιδείας εκδόθηκε σήμερα (30.09.2016) Εγκύκλιος με τις "Αναλυτικές Οδηγίες για την Εφαρμογή των νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά του Γυμνασίου για το σχολικό έτους 2016 - 2017".

* Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την ΕΓΚΥΚΛΙΟ




Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Eκδήλωση τιμής για τον αείμνηστο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Παντελεήμονα Παπαγεωργίου

*  Από το Κέντρο Οικουμενικών, Ιεραποστολικών και Περιβαλλοντικών Μελετών (C.E.M.E.S)

Την Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2016 συμπληρώνονται 80 χρόνια από την εις Eπίσκοπο χειροτονία του μακαριστού Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης Παντελεήμονος Παπαγεωργίου, καθώς και 10 χρόνια από την πραγματοποίηση από την Ι.Μ. Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας της πρώτης επιστημονικής διημερίδας τιμής και μνήμης του. 

 Το CEMES, το Κέντρο Οικουμενικών, Ιεραποστολικών και Περιβαλλοντικών Μελετών, που φέρει το όνομά του («
Center of Ecumenical, Missiological and Enviromental StudiesPanteleiomon Papageorgiou”»( http://cemes.weebly.com  & http://panorthodoxcemes.blogspot.gr ) διοργανώνει για τα μέλη και τους φίλους του, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο, ενημερωτική αφιερωματική εκδήλωση τόσο για το έργο και την παρακαταθήκη του αοιδίμου ιεράρχου όσο και για τις πρόσφατες και μελλοντικές δραστηριότητες του Κέντρου. 


Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή (30 Σεπτεμβρίου) στις 7.30 μ.μ. στο Αμφιθέατρο «Μητροπολίτης Παντελεήμων Παπαγεωργίου» στην Ιερά Μονή της Αγ. Θεοδώρας στη Θεσσαλονίκη (οδ. Ερμού 34).

* Oι καθηγητές, μέλη του Κέντρου, που μετείχαν στην Πανορθόδοξη Σύνοδο, τους διμερείς θεολογικούς διαλόγους, αλλά και τα πρόσφατα διεθνή συνέδρια στα οποία συμμετείχαν ή που διοργάνωσε το Κέντρο θα προβούν σε σύντομη ενημέρωση.

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Θρησκευτικά: Οδηγίες για την διδασκαλία και την αξιολόγηση


Οδηγίες για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών 

Από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) εκδόθηκαν (και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου) οι παρακάτω Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών:

* Στα Γυμνάσια:
Από το σχολικό έτος 2016-17, για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών, σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, εφαρμόζεται το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά  Δημοτικού - Γυμνασίου (Απόφαση 143575/Δ2/07-09-2016, ΦΕΚ Β 2920/13.09.2016) και Λυκείου (Απόφαση 143579/Δ2/07-09-2016, ΦΕΚ Β 2906/13.09.2016), σε αντικατάσταση του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών και των Αναλυτικών Προγραμμάτων της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (2003), καθώς και του Αναλυτικού Προγράμματος του Λυκείου (1998), ως προς τα αντίστοιχα τμήματά τους που αφορούν στο μάθημα των Θρησκευτικών. Για να εργασθεί ο εκπαιδευτικός με τα  νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά έχουν εκπονηθεί εργαλεία και υλικά για την ολόπλευρη υποστήριξη του σε όλες τις φάσεις της διδακτικής διεργασίας.
Α. Εργαλεία και υλικά για την εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων
1. Προγράμματα Σπουδών
Τα κύρια περιεχόμενα των Προγραμμάτων Σπουδών, όπως δημοσιεύθηκαν στα ανωτέρω ΦΕΚ, αποστέλλονται στις σχολικές μονάδες. Η πλήρης έκδοσή τους, η οποία περιλαμβάνει, επιπλέον, εισαγωγικές επισημάνσεις, ερμηνευτικά και επικουρικά στοιχεία, είναι αναρτημένη στον ιστότοπο του Ι.Ε.Π. (http://www.iep.edu.gr/index.php/el/?option=com_content&view=article&id=451). Τα Προγράμματα Σπουδών απευθύνονται αποκλειστικά προς τον εκπαιδευτικό για καθοδήγηση και υποστήριξη στο έργο του και ΔΕΝ είναι διδακτικά βιβλία για τον μαθητή.
2. Οδηγοί Εκπαιδευτικού

-        Οδηγός Εκπαιδευτικού στα Θρησκευτικά Δημοτικού - Γυμνασίου, για τις τάξεις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού και τις τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου.
-        Οδηγός Εκπαιδευτικού στα Θρησκευτικά Λυκείου, για όλες τις τάξεις του Λυκείου.

Στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. είναι αναρτημένη η τελευταία έκδοση των Οδηγών Εκπαιδευτικού. Οι προγενέστερες εκδόσεις έχουν αναθεωρηθεί. Οι Οδηγοί Εκπαιδευτικού αποτελούν απαραίτητο εργαλείο για τη διδακτική πράξη. Εκεί περιγράφεται η διδακτική διαδικασία βήμα προς βήμα και εξηγούνται οι διδακτικές δραστηριότητες.

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Ι.Ε.Π.: Eνημέρωση για την εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Θρησκευτικά Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου. Iσχύουν και για τα ΕΠΑ.Λ.



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τα νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά και τα προτεινόμενα διδακτικά υλικά στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής


Από το σχολικό έτος 2016-17, ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και σχετική απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νίκου Φίλη, εφαρμόζονται τα νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) και σε όλους τους τύπους σχολείων (Ημερήσια και Εσπερινά Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια). Τα Προγράμματα, τα ΦΕΚ των οποίων θα έλθουν στα σχολεία εντός των προσεχών ημερών, είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.:

Στη διαδικτυακή διεύθυνση του Ι.Ε.Π., εκτός από το Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού-Γυμνασίου και το Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Λυκείου, έχουν επίσης αναρτηθεί ο Οδηγός Εκπαιδευτικού στα Θρησκευτικά Δημοτικού-Γυμνασίου και ο Οδηγός Εκπαιδευτικού στα Θρησκευτικά Λυκείου. Αναλυτικότερα, στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ έχουν αναρτηθεί τα εξής:

1. Νέα Προγράμματα Σπουδών και Οδηγοί εκπαιδευτικού

Τα κύρια περιεχόμενα των Προγραμμάτων Σπουδών, όπως δημοσιεύθηκαν στα σχετικά ΦΕΚ, αποστέλλονται από το ΥΠΠΕΘ στις σχολικές μονάδες. Η πλήρης έκδοσή τους, η οποία περιλαμβάνει, επιπλέον, εισαγωγικές επισημάνσεις, ερμηνευτικά και επικουρικά στοιχεία, είναι επίσης αναρτημένη στον ιστότοπο του Ι.Ε.Π. Τα Προγράμματα Σπουδών απευθύνονται αποκλειστικά προς τον εκπαιδευτικό για καθοδήγηση και υποστήριξη στο έργο του, δεν είναι διδακτικά βιβλία. Στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. είναι αναρτημένη η τελευταία έκδοση των Οδηγών Εκπαιδευτικού. Οι προγενέστερες εκδόσεις έχουν αναθεωρηθεί. Οι Οδηγοί Εκπαιδευτικού αποτελούν απαραίτητο εργαλείο για τη διδακτική πράξη. Εκεί περιγράφεται η διδακτική διαδικασία βήμα προς βήμα και εξηγούνται οι διδακτικές δραστηριότητες. Για τη διδασκαλία του μαθήματος στο Λύκειο, είναι βοηθητική η χρήση και του Οδηγού Εκπαιδευτικού στα Θρησκευτικά Δημοτικού - Γυμνασίου.

2. Νέα προτεινόμενα διδακτικά υλικά

Τα παλιά σχολικά βιβλία που έχουν διανεμηθεί στους μαθητές, θα αξιοποιούνται επικουρικά, κατά την κρίση του εκπαιδευτικού, εφόσον υπάρχει σε αυτά διδακτικό υλικό για το μάθημα, σύμφωνα με τα νέα Προγράμματα Σπουδών.
Μέχρι την έκδοση νέων διδακτικών βιβλίων, για τη διευκόλυνση του εκπαιδευτικού στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της διδασκαλίας, οι Επιτροπές Εμπειρογνωμόνων που εκπόνησαν τα νέα Προγράμματα Σπουδών, σε συνεργασία με ομάδες εκπαιδευτικών, συγκέντρωσαν διδακτικό υλικό για τον μαθητή, δηλαδή το εκπαιδευτικό υλικό που χρειάζεται για την πρώτη εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, καθώς επίσης επιπλέον πληροφοριακό και υποστηρικτικό υλικό για τον εκπαιδευτικό. Το υλικό έχει ψηφιακή μορφή και περιλαμβάνει γραπτά κείμενα, εικόνες, πολυμεσικά κείμενα κ.ά. Είναι προτεινόμενο και ενδεικτικό, ενώ η συλλογή, επεξεργασία και ο εμπλουτισμός του θα συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

3. Ιστότοπος υποστήριξης της εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων στα Θρησκευτικά

Από το ΙΕΠ λειτουργεί νέος δυναμικός/διαδραστικός ιστότοπος (στη διεύθυνση: http://iep.edu.gr/index.php/el/ ) όπου ο εκπαιδευτικός εκτός από τα παραπάνω, θα μπορεί να ενημερώνεται σχετικά με την αξιοποίηση νέου υποστηρικτικού υλικού, με νέα Σχέδια Διδασκαλίας, καθώς και με ανακοινώσεις και ειδήσεις για την εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων. Επίσης, θα υπάρχει φόρμα επικοινωνίας με την Επιστημονική Ομάδα Έργου για την επιμόρφωση και υποστήριξη της εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών κ.ά. Ο νέος αυτός ιστότοπος  θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέο υλικό, το οποίο μπορούν να προτείνουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εφαρμογή.

                                                                                                         Αθήνα, 20-09-2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ι.Ε.Π. 


 * Γιά τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά   ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

 


Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Αρχιεπίσκοπος: "Τα νέα προγράμματα του Υπ. Παιδείας θα προκαλέσουν ρήξη στις σχέσεις Εκκλησίας - Πολιτείας". Τι απαντά ο Υπουργός Παιδείας


Σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στον επίσημο ιστότοπο της Εκκλησίας της Ελλάδος (www.ecclesia.gr), απαράδεκτα και επικίνδυνα χαρακτήρισε τα νέα προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος μετά τη συνάντηση που είχε το πρωί με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, επισημαίνοντας πως μπορεί να προκαλέσουν ρήξη στη σχέση Εκκλησίας – Πολιτείας και ζημία στην κοινωνία.

Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΘ κ. Παναγιώτης Τσαγκάρης και τα μέλη της Ένωσης, επισκέφθηκαν τον Αρχιεπίσκοπο για να «εκφράσουν», όπως είπαν «την αγωνία των θεολόγων καθηγητών, των παιδιών και των γονιών για τα νέα προγράμματα σπουδών που βεβιασμένα εφαρμόζει ο Υπουργός Παιδείας. Δηλώνουμε την συμπαράστασή μας στη θέση της Εκκλησίας και τη διάθεση να αγωνιστούμε με κάθε νόμιμο τρόπο, ώστε να αποτραπεί η άλωση της Ορθόδοξης Παιδείας» υπογράμμισε ο κ. Τσαγκάρης.


Ο Αρχιεπίσκοπος τόνισε πως «το μάθημα των θρησκευτικών περνάει μία κρίση. Και έχουμε την ανάγκη όλοι και από πλευράς Εκκλησίας και από πλευράς Πολιτείας να συνεργαστούμε με θετική θέση. Όχι περιοριζόμενοι από χρονικά όρια πέντε ή δέκα ημερών, αλλά με περισσότερο χρόνο και άνεση, για να πάρουμε τις σχετικές αποφάσεις. Ως Αρχιεπίσκοπος, πρόεδρος της ΔΙΣ και της Ιεραρχίας έχω αφιερώσει πολύ χρόνο στην αντιμετώπιση αυτού του μεγάλου προβλήματος. Δεν πήρα ποτέ μονόπλευρη θέση, είτε στην Πανελλήνια Ένωση των Θεολόγων, είτε στον «Καιρό», αλλά επέμενα ότι οι δύο αυτές προσπάθειες πρέπει να συνεργαστούν κάτω από την επίβλεψη της Εκκλησίας και της Πολιτείας, για να δώσουν καρπούς».

Συμπλήρωσε, επίσης, πως «ακούμε τώρα, βεβιασμένα, τα νέα προγράμματα, τα οποία ξέρουμε πώς αποφασίσθηκαν, πώς προωθήθηκαν και με τη σφραγίδα ποιών ανθρώπων. Τα καινούργια προγράμματα, τα οποία διάβασα, είναι απαράδεκτα και επικίνδυνα. Δεν θα αποδώσουν καρπούς, αλλά μεγάλη ζημία στην Παιδεία και στην Κοινωνία, καθώς και ρήξη στη σχέση της Εκκλησίας με την Πολιτεία. Θα φέρω το θέμα και στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Κάνω, δε, έκκληση στον Πρωθυπουργό, τον κ. Τσίπρα, να σταματήσει αυτήν την προσπάθεια, να αναβάλλει κάθε μία πρωτοβουλία ενός ή μερικών ανθρώπων και σε μία μεγάλη βάση Εκκλησίας και Πολιτείας να συνεργαστούμε σοβαρά επιτέλους σε έναν τόπο που ακούγονται λόγια, λόγια, λόγια και λείπει ο Λόγος».

 Πηγή:  ecclesia.gr

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ο Υπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης με αφορμή την δήλωση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου για την αναβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών δήλωσε: «Τα νέα προγράμματα του μαθήματος των θρησκευτικών είναι αποτέλεσμα πιλοτικής εκπαιδευτικής εμπειρίας τριών ετών καθώς και πολύμηνου διαλόγου με τους εκπαιδευτικούς- θεολόγους και εκπροσώπους της Εκκλησίας.
Τα θρησκευτικά είναι ένα μάθημα όπως όλα τα μαθήματα. Η ευθύνη για τα προγράμματα σπουδών ανήκει σύμφωνα με τον νόμο στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Είναι λάθος ένα ώριμο αίτημα όπως η αναβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών από ομολογιακό σε μάθημα γνώσης των θρησκειών, με ιδιαίτερη έμφαση στην Ορθοδοξία, να μετατρέπεται σε αφορμή ακατανόητης αντιδικίας και κινδυνολογίας.
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων είναι πάντοτε ανοικτό στο διάλογο με την Εκκλησία και προσωπικά με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, με τον αυτονόητο αμοιβαίο σεβασμό των διακριτών θεσμικών ρόλων.»


Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών 2016 – 2017


Ενα χρήσιμο και σύντομο οδηγό, με απλά βήματα, σχεδιασμού και εφαρμογής μαθημάτων με βάση τα νέα Π.Σ. στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο περιλαμβάνει το Ενημερωτικό Σημείωμα που απηύθυνε ο Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων της Β΄ Αθήνας, Δρ. Θεολογίας, Αγγελος Βαλλιανάτος. Στο Ενημερωτικό αυτό Σημείωμα, με θέμα «Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών 2016 – 2017» (Περιφερειακή Δ/νση Αττικής, Α.Π. 1397/15-09-2016), αναφέρονται τα εξής:

«Κυρίες και κύριοι, Ξεκινάμε τη σχολική χρονιά, εφαρμόζοντας καινούρια Προγράμματα Σπουδών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Κάθε τι νέο έχει καλά στοιχεία και δυσκολίες.

Τα καλά νέα είναι ότι με αυτά τα Προγράμματα Σπουδών μπορούμε να προσαρμόζουμε το μάθημα στις ανάγκες των συγκεκριμένων παιδιών που διδάσκουμε, να δημιουργούμε τη δική μας σειρά θεμάτων, να λαμβάνουμε υπόψη τις δικές μας δεξιότητες διδασκαλίας, να επιλέγουμε ποικίλους τρόπους για να διδάξουμε, να λαμβάνουμε υπόψη τις αγωνίες, τις απορίες και τις αναζητήσεις των παιδιών, να αξιοποιούμε τις θεολογικές μας γνώσεις, ως ειδικοί επιστήμονες, να τις επενδύουμε με τη διδακτική μας εμπειρία, ώστε να βοηθούμε τις μαθήτριες και τους μαθητές μας, να διερευνούν και να προσεγγίζουν κριτικά τον χώρο της θρησκείας.

Η κυριότερη αλλαγή είναι ότι οι μαθήτριες και οι μαθητές μας αποκτούν πιο ενεργητικό ρόλο και η διδασκαλία μας συνεπικουρεί τον ρόλο αυτό. Για παράδειγμα, δεν θέτουν πια τα παιδιά ερωτήσεις για να λάβουν απαντήσεις από εμάς, αλλά οι ερωτήσεις τους γίνονται αφορμή για να αναζητούν, να αναρωτιούνται, να προβληματίζονται και με τη δική μας βοήθεια τελικά να μαθαίνουν. Αυτό που μαθαίνουν άρα δεν είναι η απάντηση σε ένα ερώτημα, αυτό πλέον βρίσκεται εύκολα με το πάτημα μερικών πλήκτρων, αλλά ο τρόπος να αναζητούν, τα δεδομένα που χρειάζονται, τα κριτήρια που θα καθοδηγούν την αναζήτησή τους, η ικανότητα να συνδιαλέγονται και να παρουσιάζουν τη θρησκευτική τους γνώση.

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Σύναξη Κατηχητών της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης


Αποτέλεσμα εικόνας για σιατίστης παύλος
Την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016, στις 5 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί Σύναξη όλων των Κατηχητών της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου, Κληρικών και λαϊκών, στην αίθουσα του «Επιουσίου». Ομιλητής θα είναι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλος (φωτ.), ο οποίος θα αναπτύξει το θέμα:

                    « Η αναγκαιότητα της Κατηχήσεως σήμερα»
Στη σύναξη θα μιλήσει και ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης π. Αχίλλιος, ο οποίος θα αναφερθεί στο επιτελούμενο κατηχητικό έργο.

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Θρησκευτικά: Tα νέα Προγράμματα Σπουδών Δημοτικού, Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου


Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου

Δημοτικό
Γ΄ ΔημοτικούΔ΄ ΔημοτικούΕ΄ ΔημοτικούΣΤ΄ Δημοτικού
Κείμενα Γ' ΔημοτικούΚείμενα Δ' ΔημοτικούΚείμενα Ε' ΔημοτικούΚείμενα ΣΤ' Δημοτικού
Μουσική Γ' ΔημοτικούΜουσική Δ' ΔημοτικούΜουσική Ε' ΔημοτικούΜουσική ΣΤ' Δημοτικού







Γυμνάσιο

Α΄ ΓυμνασίουΒ΄ ΓυμνασίουΓ΄ Γυμνασίου
Κείμενα Α' Γυμνασίου (όλες οι ΘΕ)Κείμενα Β' ΓυμνασίουΚείμενα Γ' Γυμνασίου (όλες οι ΘΕ)
Θεματική ενότητα 1Θεματική ενότητα 1Θεματική ενότητα 1
Θεματική ενότητα 2Θεματική ενότητα 2Θεματική ενότητα 2
Θεματική ενότητα 3 Θεματική ενότητα 3 Θεματική ενότητα 3
Θεματική ενότητα 4Θεματική ενότητα 4Θεματική ενότητα 4
Θεματική ενότητα 5Θεματική ενότητα 5Θεματική ενότητα 5
Θεματική ενότητα 6Θεματική ενότητα 6Θεματική ενότητα 6
 Βίντεο Α' ΓυμνασίουΒίντεο Β' Γυμνασίου Βίντεο Γ' Γυμνασίου
 Μουσική Α' Γυμνασίου Μουσική Β' ΓυμνασίουΜουσική Γ' Γυμνασίου















Λύκειο 

Α΄ ΛυκείουΒ΄ ΛυκείουΓ΄ Λυκείου
 Κείμενα Α' Λυκείου (όλες οι ΘΕ)
Κείμενα Γ' Λυκείου (όλες οι ΘΕ)
Θεματική ενότητα 1Θεματική ενότητα 1Θεματική ενότητα 1
Θεματική ενότητα 2Θεματική ενότητα 2Θεματική ενότητα 2
Θεματική ενότητα 3Θεματική ενότητα 3Θεματική ενότητα 3
Θεματική ενότητα 4Θεματική ενότητα 4.1
Θεματική ενότητα 5