Στο ιστολόγιο "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ" δημοσιεύθηκε ο παρακάτω διάλογος (http://thriskeftika.blogspot.com/2010/01/blog-post_5005.html ), στον οποίο επειδή υπήρξε επώνυμη τοποθέτηση του διαχειριστού του εν λόγω ιστολογίου (Κου Ιωάννου Τάτση, thriskeftika ) επί ζητήματος που αφορούσε εις την εμήν ταπεινότητα (καθώς και άλλων εκλεκτών παρ' ημίν συνάδελφων και φίλων), υπήρξε και επώνυμη (όπως πάντα) απάντηση ημών:
O διάλογος (7 σχόλια):
<< ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ είπε...
Θα θέλαμε μια υπεύθυνη απάντηση, εκ μέρους των "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ": Θεωρείτε ως "οικουμενιστικά" στα ιστολόγια των θεολόγων κ.κ Ανδριόπουλου (Ιδιωτική Οδός), Ανδρεόπουλου (Θεολογικός Σύνδεσμος Λάρισας) και την ιστοσελίδα του κ. Παπαχρήστου (amen);
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ
08 Ιανουαρίου 2010 2:39 μ.μ.
thriskeftika είπε...
"Σύ είπας"
08 Ιανουαρίου 2010 5:11 μ.μ.
Xaris Andreopoulos είπε...
"sed vae vobis Pharisaeis..."
09 Ιανουαρίου 2010 12:22 π.μ.
Ανώνυμος είπε...
τι ειναι αυτα που γραφει ο Ανδρεοπουλος; Τι σημαίνουν;
09 Ιανουαρίου 2010 1:07 π.μ.
Ανώνυμος είπε...
Ο Ανδρεόπουλος λέγει ελληνιστί "Ουαί υμίν Φαρισαίοι..."Γιατί προτιμά την λατινικήν;
09 Ιανουαρίου 2010 1:16 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...
Έχουν κάποια σχέση οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ με τον Ανδρεόπουλο;
09 Ιανουαρίου 2010 1:17 μ.μ.
O διάλογος (7 σχόλια):
<< ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ είπε...
Θα θέλαμε μια υπεύθυνη απάντηση, εκ μέρους των "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ": Θεωρείτε ως "οικουμενιστικά" στα ιστολόγια των θεολόγων κ.κ Ανδριόπουλου (Ιδιωτική Οδός), Ανδρεόπουλου (Θεολογικός Σύνδεσμος Λάρισας) και την ιστοσελίδα του κ. Παπαχρήστου (amen);
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ
08 Ιανουαρίου 2010 2:39 μ.μ.
thriskeftika είπε...
"Σύ είπας"
08 Ιανουαρίου 2010 5:11 μ.μ.
Xaris Andreopoulos είπε...
"sed vae vobis Pharisaeis..."
09 Ιανουαρίου 2010 12:22 π.μ.
Ανώνυμος είπε...
τι ειναι αυτα που γραφει ο Ανδρεοπουλος; Τι σημαίνουν;
09 Ιανουαρίου 2010 1:07 π.μ.
Ανώνυμος είπε...
Ο Ανδρεόπουλος λέγει ελληνιστί "Ουαί υμίν Φαρισαίοι..."Γιατί προτιμά την λατινικήν;
09 Ιανουαρίου 2010 1:16 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...
Έχουν κάποια σχέση οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ με τον Ανδρεόπουλο;
09 Ιανουαρίου 2010 1:17 μ.μ.
Σχέσιν μετά του κ. Χάρη Ανδρεοπούλου έχομεν εξ αποστάσεως (αυτός στη Λάρισα, εμείς πολύ μακρύτερα) πνευματικήν, ως ορθόδοξοι χριστιανοί και θεολόγοι, συμφωνώντας με τις κατά καιρούς κατατιθέμενες επωνύμως θεολογικές και εκκλησιολογικές θέσεις του. Αλήθεια, όμως, ο πολύ ...περίεργος κύριος "ανώνυμος" με την Ορθοδοξία - και ευρύτερα με τον Χριστιανισμό, έχει σχέσιν τινά, και αν ναί, μπορεί να μας το αποδείξει;
10 Ιανουαρίου 2010 1:59 π.μ.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
11 Ιανουαρίου 2010 3:10 μ.μ.
Πέστε με σκεπτικιστή αλλά διερωτώμαι γιατί άρχισε αυτή η συζήτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή αν πράγματι οι "ορθόδοξοι θεολόγοι" είναι άνθρωποι που διάκεινται φιλικά προς τον κ. Ανδρεόπουλο γιατί στα καλά καθούμενα πήγαν να ρωτήσουν τα "Θρησκευτικά" αν τα δύο ιστολόγια και το πρακτορείο "Αμην" είναι οικουμενιστικά;
Δεν ήξεραν τι απάντηση θα έπαιρναν;
Ηταν ανάγκη να τρίψουν την πλάτη τους στη μαγκούρα του βοσκού;
Γιατί έβαλαν και τα τρία σε ένα τσουβάλι;
Σαν λίγο παράξενο δεν φαίνεται;
Είναι βέβαιο ότι οι "Ορθόδοξοι θεολόγοι" είναι φίλοι του κ. Ανδρεόπουλου;
Γιατί σίγησαν μετά την απάντηση που πήραν;
Αυτά παθαίνουμε με αυτές τις ανωνυμίες στις ιστοσελίδες.
Λες και χάθηκε ο κόσμος να καταθέσεις τις απόψεις σου με το όνομά σου ή έστω με ένα σταθερό κόσμιο ψευδώνυμο που να χρησιμοποιείς πάντοτε για να ελέγχεται η συνέπεια αυτών που γράφεις.
Φταίει ο κ. Κυπριανός Χριστοδουλίδης που χαρακτηρίζει τους ανώνυμους ως κουκουλοφόρους των ιστολογίων;
ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Οι σχολιογράφοι - αρθρογράφοι
των blogs είναι "πελάτες"..."
* * * * * * *
Κύριε Τελεβάντο,
διαβάστε το τελευταίο σχόλιο που δημοσιεύθηκε στο ίδιο με το παραπάνω θέμα, στο "ομολογιακό" blog "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ" (με την έγκριση ασφαλώς και του διαχειριστού αυτού Κυρίου ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΑΤΣΗ), βάσει του οποίου οι αναγνώστες και σχολιογράφοι των ιστολογίων θεωρούνται (Θεός φυλάξοι...) "πελάτες"!!!
Πιστεύοντας ότι θα έχετε αντιληφθεί πως εμείς δεν σας θεωρούμε "πελάτη" (άπαγε απ' εμού...), θα θέλαμε ένα μικρό θεολογικό σας σχόλιο ("περί πελατών") για τη ποιότητα της ως άνω αντιλήψεως, σε συνδυασμό με την γνωστή σας άποψη (η οποία όπως διεκηρύξαμε μας ευρίσκει απολύτως συμφώνους), ότι "ομολογία με ανωνυμία δεν συμβιβάζονται" (όπως πιστεύουν αυτοί μας θεωρούν "πελάτες"...).
Ερρωσθε.
Το θέμα της ανωνυμίας στις ιστοσελίδες ("οι κουκουλοφόροι του διαδίχτυου" όπως εύστοχα τους ονομάζει ο κ. Κυπριανός Χριστοδουλίδης) πρέπει να απασχολήσει τους ιδιοκτήτες των ιστολογίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα ποιοι είναι αυτοί οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ και ποιος είναι ο ανώνυμος; Μήπως είναι το ίδιο πρόσωπο που κάνει υποθετικό διάλογο; Μήπως είναι φίλοι του κ. Ανδρεόπουλου; Μήπως είναι εχθροί του; Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα.
Αν εβαζαν το όνομα τους θα ξέραμε πού το πάνε.
Αυτή η μομφή για "πελατεία" που εκφράζει ο ανώνυμος σε ποιον κολλά;
Επανέρχομαι να ξανακάνω την ίδια πρόταση.
Τα σχόλια στα ιστολόγια τουλάχιστον στα θρησκευτικά ιστολόγια πρέπει να είναι επώνυμα.
Αν υπάρχει σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ σχολιογάφος που θέλει να είναι ανώνυμος πρέπει να διαλέξει ΕΝΑ μόνον ψευδώνυμο και να υπογράφει με αυτό πάντοτε τα σχόλια του.
Σε κάθε περίπτωση ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου πρέπει να ξέρει με ποιον συνεργάζεται.
Kύριε Τελεβάντο,
ΑπάντησηΔιαγραφήμην υποτιμάτε τη νοημοσύνη σας:
H αναφορά περί της "πελατείας" στο blog του Κυρίου Τάτση Ιωάννη, είτε "κολλά" στους ανώνυμους "Ορθόδοξους Θεολόγους"΄, είτε κολλάει στον οποιοδήποτε ανώνυμο ή επώνυμο σχολιογράφο - αρθρογράφο είναι εξ επόψεως ορθοδόξου θεολογίας κατακριτέα - και δη όταν αυτός που την εκφράζει κρύβεται πίσω απ' την ανωνυμία του (ενώ όλοι γνωρίζουν /-ουμε ποιός είναι).
Λυπάμαι ειλικρικά που ενώ έχετε συγγράψει πραγματείες επί πραγματειών για πάσης φύσεως εκκλησιολογικοδογματικά θέματα, κωλύεσθε (;) να λάβετε θέση ορθόδοξη για ένα θέμα που θίγει την ηθική υπόσταση εκατοντάδων ανθρώπων που συμμετέχουν στο διάλογο μέσω των blogs - άκου εκεί "πελάτες"...
(Αλήθεια εσείς ως σχολιογράφος - αρθογράφος θεωρείτε τον εαυτό σας "πελάτη" του δικού μας ή ετέρου τινός ιστολογίου;)
Δεν κατανοώ την ενόχλησή σας κ. Ανδρεόπουλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λέξη πελατεία από θεολογικής σκοπιάς είναι βέβαια αδόκιμος όρος.
Προέρχεται από τον κόσμο της αγοράς και των επιχειρήσεων. Νομίζω ότι είναι Αγγλισμός (για την ακρίβεια Αμερικανισμός) που ασφαλώς δεν συνάδει με την παρουσία σχολιογράφων και αρθρογράφων θρησκευτικών ιστολογίων.
Τώρα ποιος είναι αυτός ο ανώνυμος που κυκλοφορεί στα ιστολόγια και κάνει παρατηρήσεις και σχόλια;
Είμαι βέβεαιος για ένα τον οποίο άλλωστε κατονόμασα. Θέλω όμως να είμαι ειλικρινής μαζί σας. Φαίνεται ότι υπάρχουν πέραν του ενός που μετέρχονται αυτή την πρακτική. Ο ένας που κατονόμασα σίγουρα κάνει αυτή τη δουλειά. Φοβούμαι όμως ότι δεν είναι μόνος του. Ετσι τουλάχιστον αρχίζω να πιστεύω τις τελευταίες μέρες με ορισμένα σχόλια που είδα. Μπορεί και να κάνω λάθος.
Για βοηθείστε με λίγο αν μπορείτε για να ξεδιαλύνουμε αυτή την ιστορία: Οι λεγόμενοι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ είναι γνωστά σας άτομα; Είναι φίλοι ή αντίπαλοί σας;
Σας ευχαριστούμε, να είσθε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην κλείνετε σας παρακαλώ τη συζήτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας είπατε αν οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ είναι άγνωστα σας άτομα αν είναι ένας ή πολλοί αν είναι αντίπαλοί σας ή φίλοι σας; Τι γνωρίζετε τέλος πάντων γι' αυτούς.
Ο γνωστός Θανάσης κάνει πολλούς υποθετικούς διαλόγους. Αυτό είναι δεδομένο. Εκείνο που δεν είναι δεδομένο είναι αν υπάρχει και δεύτερος φαντομάς. Αυτή την εντύπωση παίρνω από ορισμένα σχόλια που είδα τις τελευταίες μέρες.
Kύριε Τελεβάντο,
ΑπάντησηΔιαγραφήμιλήσαμε, όσο μιλήσαμε μαζί σας και συνεργασθήκαμε, όσο συνεργασθήκαμε, επώνυμα. "Χωρίς κουκούλες...", που λέει και ο κ. Κυπριανός Χριστουδουλίδης.
Σας ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνατε να εμπιστευθείτε τα άρθρα και τα σχόλιά σας στο ταπεινό μας ιστολόγιο, το οποίον - ειρήσθω εν παρόδω - έχει τους περισσοτέρους ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ αρθογράφους και σχολιογράφους στον αμιγώς θεολογικό χώρο (blogs) - ουδέναν ανώνυμο.
Και κάτι τελευταίο: ουδέποτε σας είδαμε σαν ..."πελάτη" (ως τινές έτεροι, κ. Τελεβάντο, ως τινές έτεροι...), ουδέποτε. Αλλά, σαν αδελφό, όπως όλους τους συνεργάτες μας. Να είσθε καλά.
ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΣΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Κάτι δεν πάει καλά στη συζήτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται ότι δεν αντελήφθηκα τι συμβαίνει.
Με ρωτήσατε αν θεωρώ πελάτες τους σχολιογράφους και η απάντησή μου είναι ότι όρος είναι αδόκιμος.
Με ρωτήσατε αν συμφωνώ με την ανωνυμία και απάντησα όχι.
Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι αν οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ είναι
1) Ο γνωστός Θανάσης
2.) Αλλος φαντομας
3.) Φιλικά προς εσάς διακείμενα πρόσωπα
4.) Προβοκάτορες
5.) ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ είναι ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΣΑΣ;
Επαναλαμβάνω ότι σε πολλά ιστολόγια έγραψα ότι ο γνωστός Θανάσης κάνει υποθετικούς διαλόγους.
Ταυτόχρονα είπα ότι τις τελευταίες μέρες αρχίζω να υποψιάζομαι ότι υπάρχει και δεύτερος φαντομάς που ενεργεί παράλληλα με το Θανάση και ζήτησα τη συνδρομή σας για να διελευκάνουμε το ερώτημα.
Αν ο γνωστός Θανάσης πήγε να κάνει ερώτημα για να πάρει την απάντηση που ήθελε κανένα μυστήρο στο πρόβλημα.
Kύριε Τελεβάντο, εμείς ότι έχουμε να πούμε το λέμε ορθοδόξως (!), τουτέστιν, επωνύμως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους ανωνυμογραφούντες που ρωτάτε, γιατί απευθύνετε εις ημάς τας απορίας σας και όχι εις εκείνους τους γνωστούς σας που τυγχάνουν και ...fan της ανωνυμογραφίας και φιλοξενούν εις τα (κατά τ' άλλα ομολογιακά - τρομάρα τους...) - ιστολόγιά των τας απόψεις των ανωνυμογράφων, όντες ούτω εστερημένοι (οι δυστυχείς...) επωνύμου "πελατείας" (κατά την προσφιλήν των έκφρασιν, ως προς τα πρόσωπα των σχολιαγράφων και αρθρογράφων των ιστολογίων);
YΓ: Θα τολμήσουμε να σας το ξαναρωτήσουμε αγαπητέ κύριε: εσείς δέχεσθε ως αρθρογράφος και σχολιογράφος, να σας θεωρούν, τινές διαχειριστές ιστολογίων, "πελάτη" (τους);
Απαντώ αν δέχομαι να με χαρακτηρίζουν πελάτη: Ασφαλέστατα όχι. Νόμισα ότι είμαστε όλοι εν Χριστώ αδελφοί. Οχι πελάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ανώνυμος σχολιογράφος της ιστοσελίδας έκανε λάθος.
Ελπίζω για τον ίδιο από παραδρομή γλώσσας και όχι συνειδητά. Αν όμως το έκανε συνειδητά τότε έχει ευθύνη έναντι του Θεού για το ατόπημα.
Την ιδίαν ελπίδα κ. Τελεβάντο τρέφομεν και ημείς - να οφείλεται η ..."πελατολογία" των εις παραδρομήν. Ειδ' άλλως, λυπούμεθα πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Να ελπίσομεν και εις την μετάνοιάν των; Mακάρι..)