Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Δήλωση περί μη υποψηφιότητας στις εκλογές της Ενωσης Θεολόγων Λάρισας

Eπειδή αρκετοί συνάδελφοι επικοινωνούν μαζί μου και με ρωτούν αν θα (ξανα-) είμαι υποψήφιος στις σημερινές (Τετάρτη, 14-12-2011) εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του παραρτήματος Ν. Λάρισας της ΠΕΘ (Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων), ενημερώνω ότι ΔΕΝ θα είμαι υποψήφιος.

* Μετά από δύο θητείες (2007 – 2009 και 2009 – 2011) στο Δ.Σ, πέραν του λόγου των αυξημένων ακαδημαϊκών υποχρεώσεών μου και του γεγονότος της υπηρετήσεώς μου, κατά τη τρέχουσα σχολική χρονιά, σε περιοχή μακράν της Λαρίσης (Γυμνάσιο Γαλαξιδίου Ν. Φωκίδος), αισθάνομαι και θεωρώ ότι ήλθε ο καιρός να αναλάβουν τις τύχες της τοπικής μας Ενωσης και άλλοι συνάδελφοι με μεράκι και διάθεση προσφοράς, δηλώνοντας εκ προοιμίου ότι και εκτός διοίκησης θα σταθώ - ως απλό μέλος - στο πλευρό του νέου Δ.Σ., συμπαραστάτης στις υπέρ του κλάδου παρεμβάσεις και τις δράσεις του.

Χάρης Ανδρεόπουλος
Θεολόγος καθηγητής
Μέλος του απερχομένου Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου