Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

Κογκούλης κατά Ρεπούση


O καθηγητής κ. Ιωαν. Κογκούλης (Tμήμα Θεολογίας ΑΠΘ) με επιστολή του στο "ΒΗΜΑ" απαντά σε άρθρο της καθηγήτριας κ. Μαρ. Ρεπούση (Παιδαγωγικό Τμήμα δασκάλων ΑΠΘ). Με το άρθρο εκείνο ασκείτο εκ μέρους της κ. Ρεπούση κριτική στη ενέργεια της Εκκλησίας της Ελλάδος να εκδώσει το έντυπο "Προς το Λαό" προκειμένου να εκφράσει άποψη για την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας. Την ενέργεια αυτή της Εκκλησίας η κ. Ρεπούση θεώρησε ως "πολιτική παρέμβαση" και τη χαρακτήρισε ως "εκτροπή από την αποστολή της Εκκλησίας" (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=114&artId=325581&dt=24/12/2010#ixzz192HcjQFD) .

* Ο αντίλογος από τον κ. Κογκούλη, στο Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο:http://eleftherianet.blogspot.com/2011/01/o.html

1 σχόλιο:

  1. "H κ. Ρεπούση μπερδεύει πράματα και θάματα..."

    Από τον αγαπητό - εκ Κρήτης - συνάδελφο, Χριστόφορο Αρβανίτη, λάβαμε τον παρακάτω σχολιασμό για το θέμα:

    "H Κα Ρεπούση με αυτό το κείμενο αδικεί κατάφορα τον εαυτό της. Εχει μπερδέψει μέσα σε 10 γραμμές πράματα και θάματα. Αυτό φανερώνει ότι γράφει με πολλή-πολλή εμπάθεια, κακία και μίσος. Δεν γνωρίζει ή κάνει πως δεν γνωρίζει. Κρίμα για την ίδ...ια και το συρφετό μίσους που εκφράζει μέσα στο κείμενο. Της δόθηκε χώρος για να γράψει και τον μετέτρεψε σε ένα λαϊκίστικο λογίδριο ακαδημαϊκού ξεπεσμού. Δεν θα μπώ στην ουσία γιατι δεν αξίζει το κόπο να σχολείται κανείς με αντάξια του επιπέδου του κείμενα. Θα αναφέρω, όμως κατι για το κρασί και το λάδι για το οποίο κόπτεται λαϊκίζουσα η Κα Ρεπούση, υπενθυμίζοντας πώς και τα δύο αυτά προϊόντα είναι αποτέλεσματα του κόπου και του μόχθου των ανθρώπων. Γι αυτό να είναι προσεκτική όταν αναφέρεται σε αυτά. Τα γράφω και με το συμπάθιο για όσουν με διαβάζουν, αλλά η ίδια μπορεί να νομίζει οτι είναι απλώς προϊόντα των Super Market!. Για το αγιο-κρασι και τ΄αγιο-λάδι λοιπόν μόνο η Μημητρόπολη Αρκαλοχωρίου-Καστελίου και Βιάννου έδωσε μέσα στις γιορτές 750 δέματα των 50Ε το καθένα σε απόρους και σε φτωχούς. Δεν το ξέρατε κα Ρεπούση? Οχι? Α, να φροντιζετε να είστε ενήμερη, διαφορετικά είστε μια ξινή, πολλή ξινή προπαγανδίστρια της κακίας και της εμπάθειας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή