Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2009

Περί της Η' Οικουμενικής Συνόδου


"....Η στάση της Μίας (Ορθοδόξου) Εκκλησίας του Χριστού παραμένει, ως οφείλει, εκείνη της φιλοστόργου μητρός της εν αγάπη προσδοκούσης την επιστροφή των πλανεμένων υπό του διαβόλου τέκνων της. Μέχρι τότε αφήνει απλήρωτη τη θέση του επισκόπου Ρώμης σαν τον πατέρα που στέκεται στο παράθυρο καθ’ ημέραν αναμένων την επιστροφή του ασώτου υιού. Οι αντίθετες αυστηρές θέσεις ενίων μαρτυρούν ίσως δικανικό αλλά όχι μητρικό ένστικτο. Η Εκκλησία όμως είναι η αναγεννώσα μητέρα των πάντων στη θεία ζωή του Τριαδικού Θεού...".
* Αρθρο - παρέμβαση του συναδέλφου Κώστα Νούση για τον διαχριστιανικό διάλογο μεταξύ της Οροδόξου και της Ρωμαιολαθολικής Εκκλησίας. Oλόκληρο το άρθρο στο blog "Θεολογία και Κοινωνία":http://theology-xaris.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.html

11 σχόλια:

  1. Άραγε διαβάζει κανένας τους Πατέρες της εκκλησίας μας;Άραγε διαβάζει κανένας από τους θεολόγους μας τον Άγ.Γρηγόριο τον Θεολόγο;
    Σε μια από τις ομιλίες του είχε επιπλήξει όλους όσους (παρότι είχανε αγαθές προθέσεις) θεολογούσαν καθημερινά για την Αγία Τριάδα.Δεν γνωρίζετε Κύριοι ότι το όνομα του Θεού και του Κυρίου μας δεν πρέπει να χρησιμοποιείται κατά κόρον;Κύριοι δεν ξέρετε ότι ο Λόγος του Θεού δεν πρέπει να διασκορπίζεται χωρίς ιδιαίτερο λόγο;Πότε θα καταλάβετε ότι τόσο καιρό αυτό κάνετε;Άλλο είμαστε Θεολόγοι και εξασκούμε το επάγγελμα και άλλο είμαστε ΘΕΟΛΟΓΟΙ με όλα τα γράμματα κεφαλαία.Εξάλλου ο κ.Ανδρεόπουλος το έχει παραδεχτεί και παλιότερα αυτό που είπα.
    Τώρα γιατί στην πορεία το έχει ξεχάσει δεν το γνωρίζω........Όπως και δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζει να προσπαθεί να μας πείσει για πράγματα που η πλειοψηφία των αναγνωστών (και δη της Λάρισας) δεν συμφωνεί.....Δεν βλέπει ότι αυτοί που συντάσσονται μαζί του είναι λίγοι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων;Αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη θα έπρεπε να τον προβληματίσει.Δεν βλέπει ότι οι πεποιθήσεις του δεν μπορούνε να πείσουνε;
    Ας μας πει πότε επιτέλους ο Δόκτορας Γιαγκάζογλου θα έρθει να μιλήσει στην Λάρισα ύστερα από τα "τεχνικά" προβλήματα που είχανε προκύψει.....;Ας μας πει γιατί τελικά δεν παραιτηθήκανε οι Θεολόγοι-συνεργάτες του Ρ/Σ της Μητροπόλεως Λαρίσης όπως είχε γράψει τις προάλλες επειδή δεν συμφωνούσανε με την διακοπή αναμετάδοσης του προγράμματος της Εκκλησίας της Ελλάδος και συνδέεΤαι με την ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;Δεν βλέπουνε ότι τελικά η αλήθεια είναι αυτή που θριαμβεύει;Γιατί η αλήθεια είναι ο ίδιος ο Χριστός!Όσοι ακόμα δεν το καταλαβαίνουνε ματαιοπονούν.Ο κόσμος της Λάρισας γνωρίζει και σέβεται τις ηθικές αξίες διότι έχει δοκιμαστεί σκληρά στο παρελθόν.Και έχει αντανακλαστικά δυνατά και ακέραια.Κύριοι κλείνοντας πάλι με πολλή αγάπη και πόνο ψυχής θα πω σε όλους τους αδερφούς ότι λίγοι είναι αυτοί που μπορούνε να θεολογήσουνε και δυστυχώς οι σημερινοί πολέμιοι της εκκλησίας μας του αποκαλούνε υπερορθόδοξους και υπερομολογητές!Αυτοί όμως στηρίζονται στα γραπτά των μεγάλων Πατέρων της εκκλησίας μας και όχι σε σημειώσεις απλών και κοινών πανεπιστιακών των ημερών μας.................!

    Χρόνια πολλά σε όλους!

    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    ΛΑΡΙΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλουμε να εκφράσουμε την λύπη μας και τη δυσαρέσκεια πολλών συναδέλφων θεολόγων από τις πρόσφατες εκλογές (17 Δεκεμβρίου) στην Ένωση Λάρισας.
    Πολύς κόσμος σας τίμησε κ.Ανδρέοπουλε, όπως και τον κ.Παύλου.
    Δυστυχώς ο κ.Παύλου αν και δεν σας αφορά παραιτήθηκε (άρα προς τι αποσκοπούσε η κάθοδός του σαν υποψήφιος;).
    Τό ίδιο ακριβώς συνέβει και με εσάς προς μεγάλη απογοήτευση πολλών συναδέλφων.Επικαλεστήκατε την διδακτορική σας διατριβή.....Πριν κατεβείτε υποψήφιος δεν το γνωρίζατε ότι δεν είχατε χρόνο (σεβαστό κατά τα άλλα);Δυστυχώς κατά αυτό τον τρόπο απαξιώνετε τις εκλογές και τους συναδέλφους που περιμένουνε δυναμικές τοποθετήσεις από τα Παραρτήματα της ΠΕΘ,σε καιρούς τόσο δύσκολους για όλο τον κλάδο.

    ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΛΑΡΙΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ φίλε (ή φίλη) Ανώνυμε (περιμένω το όνομά σου),
    δε συνηθίζω να δίνω απαντήσεις σε blog. Κάνω όμως μία εξαίρεση.
    Μπορείς να με πάρεις ένα τηλ. στο κινητό μου (το ξέρει όλος ο κόσμος στη Λάρισα. Είμαι σίγουρος και συ) και να μιλήσουμε. Πάντως γνωρίζεις ότι πάντα είμαι δίπλα στα προβλήματα του κλάδου και των θεολόγων. Οπότε έχε μου εμπιστοσύνη για τις επιλογές μου.
    Νίκος Παύλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ, Κον Δημ. Παπακωνσταντίνου, Λάρισαν:

    Αγαπητέ κύριε,

    1ον) ναι, σ’ αυτό που λέτε ότι «Αλλο είμαστε Θεολόγοι και εξασκούμε το επάγγελμα και άλλο είμαστε ΘΕΟΛΟΓΟΙ με όλα τα γράμματα κεφαλαία. Εξάλλου ο κ.Ανδρεόπουλος το έχει παραδεχτεί και παλιότερα αυτό που είπα», συμφωνώ και το επιβεβαιώνω! Και εξομολογούμαι ότι, όταν έρχονται στο νού μου θεολόγοι όπως ο Αγιος Γρηγόριος που αναφέρετε, ειλικρινά αισθάνομαι τύψεις για το τίτλο «θεολόγος» που γράφει το πτυχίο μας, γιατί μου φαίνεται υπερβολικός – για να μη πω «ψευδεπίγραφος». Θαρρώ πως ο αντιπροσωπευτικότερος και ειλικρινέστερος τίτλος μας θα ήταν αυτός του δασκάλου των Θρησκευτικών (teacher of religious), αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα που δεν είναι της παρούσης

    2) Περί της εκδηλώσεως με ομιλητή τον Σύμβουλο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Δρα Στ. Γιαγκάζογλου, …μη αγχώνεσθε, θα έλθει και θα μιλήσει. Για τα τεχνικά προβλήματα που προκάλεσαν την αναβολή της εκδηλώσεως που είχε προγραμματισθεί αρμόδιοι να σας απαντήσουν είναι η Ιερά Μητρόπολος και ο Σύμβουλος θεολόγων, που ήταν οι διοργανωτές. Η ταπεινότης μου είχε κληθεί για μια ολιγόλεπτη ομιλία.

    3) Για το θέμα των παραιτήσεων των θεολόγων συνεργατών (= εθελοντών) του Ρ/Σ της Ι.Μητροπόλεως που διεφώνησαν με την διακοπή αναμετάδοσης του προγράμματος του Ρ/Σ της Εκκλησίας της Ελλάδος και της σύνδεσης με την «Πειραϊκή Εκκλησία», - όπως η ταπεινότης μου - ….ποιος σας είπε (να περιμένω υπεύθυνη απάντηση;) ότι δεν υπεβλήθησαν παραιτήσεις; Σ’ ότι με αφορά: σεβόμενος πλήρως και απολύτως την απόφαση του Μητροπολίτου Λαρίσης κ.κ. Ιγνατίου να διατηρήσει ο Ρ/Σ στοιχεία παραδοσιακότητας, contra στην ανανέωση που επιχειρεί το νέο πρόγραμμα του κεντρικού Ρ/Σ της Εκκλησίας της Ελλάδος, όντως διεφώνησα και διετύπωσα με τιμιότητα αυτή μου τη διαφωνία Προτιμώ να διαφωνώ με τιμιότητα, παρά να (υποκρίνομαι ότι) συμφωνώ με δολιότητα.

    4) Γράφετε ότι «λίγοι είναι αυτοί που μπορούνε να θεολογήσουνε και, δυστυχώς, οι σημερινοί πολέμιοι της εκκλησίας μας του αποκαλούνε υπερορθόδοξους και υπερομολογητές». Μένω, ειλικρινώς, με την (καλόπιστη) απορία: α) ποιοι είναι αυτοί οι "λίγοι εκλεκτοί θεολόγοι" που αναφέρετε; Δεν ζούν στο κόσμο; Δεν έχουν όνομα;, και, β) ποιος τους εμποδίζει, άρα γε να θεολογήσουν;

    Γιατί δε λέτε τα πράγματα με τ όνομά τους (όπως επιβάλλει η ορθόδοξη, τουτέστιν πεπαρρησιασμένη θεώρηση των πραγμάτων) και προσφεύγετε σε (…μυστηριακού τύπου) υπαινιγμούς;

    Να είσθε καλά,
    Χρόνια σας Πολλά,
    Ευλογημένη η Νέα Χρονιά του ζυγώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣ τους «ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΛΑΡΙΣΗΣ»

    Περί της λύπης και της δυσαρεσκείας

    * * *

    Αγαπητοί συνάδελφοι («ανώνυμος», 7.32 μ.μ.),
    κατ’ αρχήν σας ευχαριστώ θερμά για το ενδιαφέρον σας επί της υποθέσεως.

    Σ’ ότι με αφορά:

    * κατά τη παρελθούσα διετία από τη θέση του Γραμματέα της Διοικούσης Επιτροπής (Δ.Ε.) και έχοντας σχετική ευχέρεια χρόνου προσέφερα το κατά δύναμιν, μέσω της αρθογραφίας μου για το θρησκευτικό μάθημα στη εφημερίδα με την οποία συνεργάζομαι («Ελευθερία»), με την έκδοση δελτίων τύπου για όλες τις εκδηλώσεις του παραρτήματος, την συμπαράσταση και στήριξη της συσταθείσης συντονιστικής επιτροπής αδιορίστων θεολόγων, κλπ.

    * εν όψει των προσφάτων εκλογών εγνωστοποίησα σε μέλη της Δ.Ε. και σε φίλους θεολόγους τη πρόθεσή μου να μη θέσω υποψηφιότητα για τη νέα Δ.Ε., ακριβώς λόγω περιορισμού του ελευθέρου χρόνου μου, λόγω υποχρεώσεων στο διδακτορικό. Κατά προτροπή φίλων, όμως, ανεκάλεσα την αρχική μου απόφαση και έθεσα υποψηφιότητα προκειμένου να προσφέρω τις όποιες υπηρεσίες μου, όχι από θέση αιχμής, αλλά ως απλό μέλος της Δ.Ε. Και αυτό απεφασίσθη, ομοφώνως, κατά τη συγκρότηση της νέας Δ.Ε. Είμαι βέβαιος ότι το νέο προεδρείο της Δ.Ε. και δη ο διάδοχός μου στη θέση του Γραμματέως της Ενωσης Θεολόγων Λάρισας, κατά την επόμενη διετία θα προσφέρουν πλείονες και σημαντικότερες υπηρεσίες για την προώθηση των αιτημάτων του κλάδου.

    Το επ’ εμοί, και υπό τη παρούσα θεσμική ιδιότητα του απλού μέλους της Δ.Ε., θα συνεχίσω να προσφέρω, εν τω μέτρω της χρονικής μου ευχερείας, τις υπηρεσίες μου για την ευόδωση των στόχων της Ενωσης και την υλοποίηση των παιδαγωγικών και επιστημονικών δράσεών της, στη διάρκεια της επομένης διετίας (2010 – 2011).

    * Tέλος, θα διαφωνήσω μαζί σας στην αναφορά ότι "δεν με αφορά η παραίτηση του Νικ. Παύλου".

    Με αφορά και με παραφορά - υπό τήν έννοια ότι πρόκειται για έναν διακεκριμένο, εκλεκτό συνάδελφο και πάνω απ' όλα αγαπητό φίλο και συνοδοιπόρο στον αγώνα για την αναβάθμιση του μαθήματος και την επαγγελματική ανύψωση του κλάδου. Νομίζω, συνεπώς, ότι η παραίτησή του ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ - όσους νοιαζόμαστε να υπάρχουν στο κλάδο άνθρωποι ξεχωρίζουν για την ανιδιοτελή προσφορά και δράση τους.

    Φυσικά, η απόφασή του να υποβάλλει παραίτηση - για τους λόγους που εξήγησε στην Δ.Ε. - είναι θέμα αυστηρά προσωπικό και το σέβομαι απολύτως. Διατηρώ τη βεβαιότητα ότι, παρά τις επιστημονικές του υποχρεώσεις, θά' ναι πάντα, όχι απλώς παρών, αλλά στις επάλξεις του αγώνα για το θρησκευτικό μάθημα και τους θεολόγους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοιτάξτε κ.Ανδρεόπουλε.Αν επιμένω να λέω κάποια πράγματα κριτικά είναι διότι πιστεύω ακράδαντα ότι έχετε καλές προθέσεις αλλά κάπου κάνετε λάθη σημαντικά και ίσως δεν το καταλάβαίνετε.Φυσικά δεν είμαι αλάνθαστος ούτε ο κριτής των πάντων,αλλά όσο μπορώ προσπαθώ για την αλήθεια και την ειλικρίνεια και την επικράτησή τους.
    Σε ό,τι μου απαντήσατε επιτρέψτε μου να σας πω και εγω κάτι από την πλευρά μου.
    Έχετε μια εκμπομπή κάθε Παρασκευή στο Ρ/Σ της Μητρόπολής μας και μόνο.Όσοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Ρ/Σ είναι καθαρα εθελοντές και μόνο όπως καλώς είπατε.Συνεπώς η διαφωνία σας σε αυτό το θέμα είτε είναι φανερή (που είναι) είτε όχι, δεν ευσταθεί.Υπάρχουνε τόσοι συνεργάτες λαϊκοί και κληρικοί που έχουνε εκπομπές στο Ρ/Σ που δεν τους αφορά τι θα κάνει ο Σεβασμιότατός μας σε σχέση με το Ρ/Σ και ούτε φυσικά εκφέρανε άποψη επί του θέματος.Από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω δεν είστε σύμβουλος του Σεβασμιωτάτου μας, παρά μόνο κάποιος με μια απλή εκπομπή όπως και τόσοι άλλοι.Συνεπώς πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να δείχνετε έτσι φανερά την διαφωνία σας διότι πολύ απλά περνάτε τα όρια που σας αναλογούν με την ιδιότητά σας.Να με συγχωρείτε που το λέω έτσι ωμά.
    Όσον αφορά το θέμα με τον Dr.Γιαγκάζογλου και την ημερίδα του, δεν αγχώνομαι καθόλου αν θα γίνει,μην ανησυχείτε για μένα.Το αν θα έρθει να μιλήσει όπως ξέρετε σαν θεολόγος που είστε, εξαρτάται από τον Θεό και μόνο αν το επιτρέψει Αυτός.Η γνώμη μου πάντως για τους εξ' Εσπερίας Θεολόγους (όπως τους αποκαλεί και ο Κόντογλου που ελπίζω να μην το θεωρείτε και αυτόν υπερορθόδοξο) δεν θα αλλάξει.Θα είναι πάντα αρνητική, όπως και για τους περισσοτέρους.
    Όσον αφορά τους "λίγους εκλεκτούς θεολόγους" ειλικρινά δεν είχα κανένα στον μυαλό μου γράφοντας την άποψή μου.Αλλά τους πραγματικούς θεολόγους που θα έπρεπε να είχανε, όχι ένα (1) αλλά πολλά βήματα για να θεολογούνε την σήμερον ημέρα, σίγουρα η πλειοψηφία των ΜΜΕ (που τυγχάνετε μέλος σαν δημοσιογράφος) θα τους αποκαλούσαν υπερορθόδοξους.
    Εύχομαι και ελπίζω αυτό το παραλήρημα Θεολογίας που λαμβάνει χώρα τους τελαυταίους μήνες στο διαδίκτυο να σταματήσει.Σίγουρα όμως όταν οι "λύκοι" αρθρώνουν λόγο,τότε και τα προβατάκια θα πρέπει να αρθρώνουν αντίλογο......Η τελική επικράτηση όλοι ξέρουμε που θα είναι.Ελπίζω να είμαστε οι περισσότεροι από την σωστή πλευρά, ενώ οι υπόλοιποι να ξυπνήσουνε γρήγορα!

    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    ΛΑΡΙΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς κ. Ανδρεόπουλο:
    Πέρασαν λίγες μέρες συνετής σιωπής αλλά θα καταντούσε αδυναμία σε λίγο.
    Η υπομονή και η ανοχή της ανοησίας έχει και τα όριά της. Γνωρίζετε πως όταν έγραψα το πρώτο κείμενο δεν ανέμενα να φτάσουμε στο κλείσιμο του ιστολογίου! Mάλιστα είχα την αντίθετη πρόθεση. Να ακούγονται θεολογικές απόψεις, για να αναβαθμίζεται ο υποβαθμισμένος μας κλάδος. Αντ’ αυτού εισέπραξα-και μετ’ εμού πολλοί άλλοι-ένα είδος φτυσίματος. Μαθαίνω ότι πληθαίνουν τελευταία οι φωνές των αντιδρώντων στις πρωτοφανείς τακτικές εν 21ω αιώνι φίμωσης της θεολογικής φωνής.
    Γνωρίζουμε ότι εσείς αντιδράσατε. Σας αξίζουν συγχαρητήρια. Παρόλα αυτά ως διαχειριστού του ιστορικού πια αυτού ιστολογίου έχω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις:
    1. Μπορούμε να μάθουμε ποιοι ακριβώς συνεφώνησαν στην προσβλητική για τον υγιώς σκεπτόμενο αυτή απόφαση; Άλλωστε εμείς τους ψηφίσαμε.
    2. Μπορούν να μας αιτιολογήσουν επακριβώς το σκεπτικό τους;
    3. Έστω και αν διαφωνούσαν με τις δημοσιεύσεις, δεν είναι προτιμότερο να ακούγεται φωνή θεολόγων σε εποχή μάλιστα απαξίωσης του κλάδου;
    4. Ήταν τα κείμενα που ενόχλησαν αντιθεολογικού περιεχομένου, οπότε και απάδοντα στο χώρο του ιστολογίου;
    5. Ποιος αποφάσισε ότι θίγει την ένωση Θεολόγων Λάρισας η σύνταξη με το Πατριαρχείο Κων/πολης; Δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς η ένωση ανήκει στους "παραδοσιολάτρες" υποστηρικτές των "αντιοικουμενιστών"; Από πότε έγιναν «εσφιγμενίτες» το προεδρείο της ένωσης; Μήπως ανήκουμε σε άλλη ορθόδοξη εκκλησία ή στο Οικουμενικό Πατριαρχείο; Μήπως τρελαθήκαμε ομαδικώς;
    6. Τα καραγκιοζιλίκια των «αντιοικουμενιστών» με τις φωνές του τύπου «να σταματήσουν τα οικουμενιστικά ανοίγματα» πότε και ποιος θα τα σταματήσει, αν όχι το επίσημο όργανο της ένωσης;
    7. Γιατί προσβάλλουν τη δημοκρατική μας ψήφο-αλλά κυρίως συνείδηση-αλλά και τον ελάχιστο οβολό που κατέθεσαν τα ψηφίζοντα μέλη;
    8. Ποιος και πότε θα ανακινήσει επανασύγκληση με θέμα το χαρακτήρα του ιστολογίου;
    9. Τι θα γίνει αν μάθουν τις φαιδρότητές μας κύριοι σαν τον Τριανταφυλλόπουλο;
    Περιμένω την απάντησή σας και κυρίως των υπολοίπων μελών της Δ. Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ: Κον Δημ. Παπακωνστανίνου

    Αγαπητέ κύριε σας (ξανα-) πιάνω ...αδιάβαστο. Δεν ξέρω αν ξέρουν τον Κόντογλου οι παρ' υμίν "εκλεκτοί θεολόγοι" και κατά πόσον έχουν - αν έχουν - ασχοληθεί μαζί του, αλλά η εμή ταπεινότης, μόλις προχθές ανήμερα Χριστούγεννα τον Κόντογλου είχα στο μυαλό μου όταν αρθρογραφούσα:

    Διαβάστε, στο "amen.gr", το άρθρο μου "Ευφράνθητε εορτάζοντες" και πείτε μου τη γνώμη σας:

    http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=1261

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΟΣ τον συνάδελφο Κ(ώστα) Ν(ούση):

    Αγαπητέ φίλε και εκλεκτέ συνάδελφε Κώστα,

    απάντησή μου αποτελεί το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ μήνυμά μου σ' αυτό το ...πονεμένο ιστολόγιο (της Ενωσης Θεολόγων Λάρισας):

    "Εφεξής ταχυδρομικώς

    Παρακαλούνται οι αξιότιμοι κ. Σχολικοί Σύμβουλοι και οι συνάδελφοι θεολόγοι να μην αποστέλουν τα μηνύματά τους (ευχές, άρθρα, επιστημονικές παρεμβάσεις, κλπ) στο ιστολόγιο (καθώς με απόφαση της Δ.Ε. δεν γίνονται πλέον δημοσιεύσεις), αλλά στην ταχυδρομική διεύθυνση του παραρτήματος ν. Λάρισας της ΠΕΘ:

    Aνθίμου Γαζή 35,

    Λάρισα (ΤΚ 41222)

    Τηλ. – Fax: 2410 – 618007

    (Eκ του τέως διαχειριστού του ιστολογίου, Χάρη Ανδρεόπουλου)"

    ...και ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ μου


    "Ο/Η Xaris Andreopoulos είπε...

    Περί του ιστολογίου

    Παρακαλώ συνάδελφοι το θέμα του Ιστολογίου να κλείσει εδώ. Η απόφαση της πλειονοψηφίας να μην δημοσιεύονται πλέον σ' αυτό απόψεις και άρθρα, αλλά μόνο ανακοινώσεις και δελτία τύπου από τις εκδηλώσεις της Ενωσης, είναι μια απόφαση μη αρεστή σε μένα, σε εσάς και σε αρκετούς άλλους.

    Ωστόσο η απόφαση είναι δεδομένη και ως πλειοψηφική στη παρούσα Δ.Ε., θα πρέπει να γίνει σεβαστή απ' όλους μας και ασφαλώς θα εφαρμοσθεί.

    (Υ.Γ: Προσωπικώς - και μέχρις ότου το παρόν ιστολόγιο θα τελεί υπό τους προαναφερθέντες περιορισμούς - συνεχίζω το ταξίδι στο προσωπικό μου (http://religiousnet.blogspot.com)
    ιστολόγιο. Οσοι πιστοί...)

    22 Δεκεμβρίου 2009 11:19 π.μ."

    και ΠΑΡΑΚΑΛΩ συνΑΔΕΛΦΙΚΑ για μια ακόμη φορά το θέμα να ΚΛΕΙΣΕΙ εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ να σταματήσω-ευχαρίστως-αλλά και οι λίθοι κεκράξονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα τελευταίο κ. Ανδρεόπουλε: οι ερωτήσεις μου προς τη Δ.Ε. δεν ήταν ρητορικές. Περιμένω ικανοποιητικές απαντήσεις-όχι μόνο εγώ φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή