Στην ανάλυση των βασικών αρχών της διδακτικής μεθοδολογίας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και στην παρουσίαση καλών πρακτικών αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας για την αξιολόγηση των μαθητών της Β/θμιας εκπαίδευσης στο μάθημα των Θρησκευτικών, για το Α΄ τετράμηνο της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, επικεντρώθηκε η θεματολογία του ιστοσεμιναρίου θεολόγων (Webinar ΠΕ01) που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης (17.12.2020).
Το e-σεμινάριο, το οποίο διοργάνωσαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κλ. ΠΕ01 των Περιφερειακών Kέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Θεσσαλίας & Μακεδονίας Δρ. Νικόλαος Παύλου και ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδος Δρ. Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος, σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς το παρακαλούθησαν με αδιάπτωτο ενδιαφέρον επί διόμισι ώρες, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Cisco Webex, πάνω από 300 θεολόγοι που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες της επιστημονικής και παιδαγωγικής τους ευθύνης.
Οι κ.κ. Παύλου και Ανδρεόπουλος που ήταν και οι εισηγητές στο εν λόγω Webinar ΠΕ01 αφού ανέλυσαν λεπτομερώς τη σχετική - από 9ης/12/2020 - εγκύκλιο του Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών Β/θμιας για το τρέχον σχολικό έτος παρουσίασαν σειρά καλών πρακτικών παραδειγμάτων και προτάσεων αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου και του Λυκείου μέσω της χρήσης των εργαλείων τόσο της ασύγχρονης διδασκαλίας (πλατφόρμες ηλεκτρονικής τάξης [η-Τάξη], «eclass» και «e-me»), όσο και της σύγχρονης (πλατφόρμα «Webex») διδασκαλίας, τόσο για διεξαγωγή ολιγόλεπτων και ωριαίων γραπτών δοκιμασιών / διαγωνισμάτων, μέσω συνδυαστικών εφαρμογών των ψηφιακών εργαλείων. Επισημάνθηκε ότι, όπως ορίζει η σχετική εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ, εναλλακτικά ή συμπληρωματικά δύναται να αξιοποιείται κάθε πρόσφορος, κατά την κρίση του εκπαιδευτικού, τρόπος διεξαγωγής των προβλεπομένων γραπτών εξετάσεων.
Μετά τις εισηγήσεις ακολούθησε διάλογος μέσω του οποίου εκφράσθηκαν εκ μέρους των εκπαιδευτικών προβληματισμοί και απορίες και διατυπώθηκαν ερωτήματα στα οποία δόθηκαν, εκ μέρους των Συντονιστών Θεολόγων, παιδαγωγικής και επιστημονικής φύσης απαντήσεις, μαζί με μεθοδολογικές συστάσεις και διδακτικές συμβουλές ούτως ώστε η αξιολογική διαδικασία, παρά τις δύσκολες περιστάσεις, να διεκπεραιωθεί κατά τον καλύτερο - όσο τούτο είναι εφικτό - μεθοδολογικά και παιδαγωγικά τρόπο. Στους συμμετέχοντες δόθηκαν (μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας) Βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ, sch.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου