* «Ναι στην αποδοχή της νεωτερικότητας, με θεμελίωση της χριστιανικής μαρτυρίας στη δημόσια εκπαίδευση», τόνισε ο καθηγητής Θεολογίας του ΑΠΘ κ. Πέτρος Βασιλειάδης μιλώντας σε επιστημονική ημερίδα θεολόγων στη Λάρισα
Υπέρ της αναγκαιότητας να ξεπερασθεί η διαλεκτική αντίθεση μεταξύ του κατηχητικού και γνωσιολογικού χαρακτήρα του θρησκευτικού μαθήματος τάχθηκε ο καθηγητής του τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) κ. Πέτρος Βασιλειάδης, τονίζοντας ότι αυτό που πρωτίστως έχει σημασία είναι η αντίληψη του τρόπου με τον οποίο ένα πιστός ορθόδοξος θεολόγος οφείλει να καταθέτει τη μαρτυρία του στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.
Υπέρ της αναγκαιότητας να ξεπερασθεί η διαλεκτική αντίθεση μεταξύ του κατηχητικού και γνωσιολογικού χαρακτήρα του θρησκευτικού μαθήματος τάχθηκε ο καθηγητής του τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) κ. Πέτρος Βασιλειάδης, τονίζοντας ότι αυτό που πρωτίστως έχει σημασία είναι η αντίληψη του τρόπου με τον οποίο ένα πιστός ορθόδοξος θεολόγος οφείλει να καταθέτει τη μαρτυρία του στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.
Αναλυτικό (φωτο-) ρεπορτάζ:
α) στην "Ελευθερία": http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=16995&pid=7&CategoryID=7 και
β) στο Αmen.gr: http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=1797
(Αναδημοσίευση στη ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης: http://www.imlarisis.gr/main.php?p=1002&more=1#more1002)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου